donderdag 5 juni 2014

Istragram artiesten

Op het istagramfeestje was een van de latere die binnen liep. Ik had nooit gedacht dat ik het zo'n leuke App zou vinden, het is weer een App die je populariteit meet aan je aantal likes. Toch, als ik wakker word is het eerste icoontje waar ik op klik dat van Insta. Ook insta is een soort van inspiratie plek, dan heb ik het niet over je vriendinnen of je eigen post maar over instagram artiesten. Natuurlijk hebben alle bekende bloggers ook Insta aan die zijn leuk om te volgen om hun laatste OOTD te bekijken. Zelf vind ik de 'kunstenaars' het leukst.

Dit is mijn favoriet, ze maakt mooie foto's en schilderijen. Ook maakt ze portretten door bloemen te gebruiken. De hoofden hebben altijd een prachtige gezichtsuitdrukking en lijken net echt de basislijnen van iemands gezicht. Voor mij is zei echt een inspiratie, ze laat zien hoe mooi bloemen kunnen zijn.

Hij is fotograaf die de mooiste plaatjes schiet.  Ik vind zijn foto's echt prachtig! hij maakt vooral foto's van dingen die je in steden ziet. 

Isabelle Kessedjian
Deze instagram is super goed in het tekenen van de liefste poppetjes. Ik vind haar tekeningetjes zo lief dat ik me zelf er elke keer op betrap dat ik 'awh wat lief' in mijn hoofd zeg bij het zien van haar lieve tekeningetjes.



Zo zijn er natuurlijk nog veel meer Instagrammers die kun talent delen op dezen manier! Dit zijn op dit moment mijn favorieten. Wie is jou favoriet? 

x. Anne





Geen opmerkingen:

Een reactie posten