woensdag 4 juni 2014

889

Heey, ik ben Anne. Heb eerder pogingen gewaagt om te beginnen met bloggen, alle keren mislukt, hier poging drie. De reden waarom ik toch weer wil beginnen is omdat ik merk dat ik het leuk vind om te doen, plaatjes uitzoeken en woorden bij typen. Zelf ben ik verslaaft aan blogs lezen en inspiratie opdoen. Kijken welke outfits Lily Melrose nu weer bij elkaar heeft gezocht, welke nieuwe geprinte blazer Pixiecut heeft gevonden en natuurlijk de nieuwe make-upjes die onze eigen Veracamilla heeft getest. Ik heb lang gedacht over hoe ik 'mijn eerste bericht' moet noemen en heb gekozen voor 889. Dit zijn de cijfers die achter mijn naam verschenen omdat Anne, deze oerhollandse bekende naam, natuurlijk al bezet was. Omdat 889 dingen over mezelf vertellen een beetje veel is hou ik het op 9. 

1. Ik ben dol op chocola
2. Het liefste zou ik altijd op blote voeten lopen
3. Ik zit in havo 4
4. Douchen in het donker met muziek aan ^^
5. Geel is mijn lievelingskleur
6. Ik ben 16
7. Bungeejumpen staat op nummer 1 van mijn bucket list
8. Liefste verdoe ik mijn tijd aan comedy centraal kijken
9. Winkelen is mijn hobby


x. Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten